project image
Case detail

Backstash is een e-commerce platform voor de muzieksector. Van het platform maken verschillende clienten gebruik die erop hun platen, cd's en merchandize verkopen. Backstash komt voornamelijk in aanraking met professionelen, bezit naast enkele contact gegevens over weinig persoonlijke gegevens. Backstash wil wel zeker zijn dat de clienten die verkopen via hun e-commerce platform ook conform de GDPR werken. Zij verkopen immer direct platen aan eindconsumenten. Daarom stelde Data Haven een traject op waarbij niet alle Backstash nu volledig compliant is, maar ze ook over een basis aan documenten en tips beschikken waarmee ze hun clienten - de muziekhandelaars - kunnen voorzien.

Client: Backstash Datum: 17/2/18 Sector: webshop, muziek
Onderdelen Actieplan:
Privacy by design, privacy policy, gebruiksvriendelijke opt-in, risicoplan, ...

Interesse?

Hebben we je interesse kunnen prikkelen? Ben je overtuigt? Teken dan in en start nu het proces tot GDPR-compliancy.
Wil je nog meer informatie over onze diensten? Of over onze prijzen en algemene voorwaarden?